In dit dossier treft u kamerstukken die te maken hebben met het Primair Onderwijs.
De Eerste Kamercommissie voor Digitalisering (DIGI) levert op 5 november 2024 inbreng in reactie op de brief van de minister van OCW betreffende de uitvoering van de motie Gerkens c.s. over digitale geletterdheid op lerarenopleidingen (EK CXLVII, O met bijlage) en de brief van de staatssecretaris van OCW over de vierde voortgangsbrief Masterplan basisvaardigheden (EK, E met bijlagen).
begonnen
13 december 2013titel
Primair Onderwijsschriftelijke voorbereiding
610
Filter op:
Filter op:
-
10 oktober 2024
Verslag van een commissiedebat, gehouden op 11 september 2024, over Praktijkonderwijs TK, 755 -
10 oktober 2024
Verslag van een commissiedebat, gehouden op 11 september 2024, over Praktijkonderwijs TK 31.293 / 31.289, 755 -
-
7 oktober 2024
brief van de staatssecretaris van OCW over de vierde voortgangsbrief Masterplan basisvaardigheden EK, E Bevat bijlagen -
-
-
-
30 september 2024
Lijst van vragen en antwoorden; Lijst van vragen over herijking sturing funderend onderwijs (Kamerstuk 31293-727) TK 31.293 / 31.289, 750 Bevat bijlage -
30 september 2024
brief regering; Reactie op verzoeken commissie over de herijking van de sturing in het funderend onderwijs TK, 749 Bevat bijlage -
26 september 2024
brief regering; Verlenging subsidieregeling andere erkende doorstroomtoetsen po TK, 748 Bevat bijlagen -
16 september 2024
brief regering; Meer uren werken stimuleren in het primair onderwijs: het vervolg op de voltijds- en meerurenbonus TK 31.293 / 27.923, 747 Bevat bijlagen -
11 september 2024
brief regering; Publicatie inspectierapporten Sacred Heart School en Stichting Katholiek Onderwijs Saba TK, 746 Bevat bijlagen -
4 september 2024
Motie van het lid Kisteman over een plan om meer doelgroepkinderen gebruik te laten maken van vve TK, 745 -
4 september 2024
Motie van het lid Soepboer over een juridische verplichting om afspraken over vve te evalueren TK, 744 -
30 augustus 2024
brief regering; Reactie op verzoek commissie over ontwikkelingen en knelpunten in het praktijkonderwijs TK, 743 Bevat bijlagen -
31 juli 2024
brief regering; Instellen hoger beroep rechtszaak bekostiging primair onderwijs TK, 742 Bevat bijlage -
16 juli 2024
brief regering; Resultaten doorstroomtoetsen en schooladviezen 2024 TK, 741 Bevat bijlagen -
12 juli 2024
brief regering; Nulmeting mobiele telefoons funderend onderwijs TK 31.293 / 31.289, 740 Bevat bijlagen -
28 juni 2024
brief regering; Onderzoekskaders 2024 Inspectie van het Onderwijs en de verslagen van de Ringen TK 31.293 / 31.289, 739 Bevat bijlagen -
27 juni 2024
brief regering; Verzamelbrief moties en toezeggingen primair en voortgezet onderwijs TK 31.293 / 31.289, 738 Bevat bijlagen -
26 juni 2024
brief regering; Stimuleren van kwaliteitsverbetering TK 31.293 / 31.289, 737 Bevat bijlagen -
24 juni 2024
brief regering; Reactie op verzoek commissie over de brief van CNV Onderwijs inzake zwemles als publieke voorziening TK, 736 Bevat bijlagen -
-
14 juni 2024
Lijst van vragen en antwoorden over de Conceptkerndoelen burgerschap en digitale geletterdheid (Kamerstuk 31293-721) TK, 734 Bevat bijlage -
5 juni 2024
brief regering; Schorsing bestuurders stichting Islamitische School Amsterdam TK, 733 Bevat bijlage -
30 mei 2024
brief regering; Vierde voortgangsbrief Masterplan basisvaardigheden TK, 732 Bevat bijlagen -
8 mei 2024
verslag van een schriftelijk overleg over de Landelijke veiligheidsmonitor 2021-2022 funderend onderwijs en onderzoek naar seksueel grensoverschrijdend gedrag in het onderwijs (Kamerstuk 29240-133) TK 29.240 / 31.293 / 31.289, 138 Bevat bijlage -
-
25 april 2024
brief regering; Aanwijzing wegens wanbeheer Stichting Leren in de Tussenruimte TK, 730 Bevat bijlagen -
-
11 april 2024
brief regering; Vijfde tussenadvies van de wetenschappelijke Curriculumcommissie TK 31.293 / 31.289, 728 Bevat bijlagen -
5 april 2024
brief regering; Herijking sturing funderend onderwijs TK 31.293 / 31.289, 727 Bevat bijlage -
-
20 maart 2024
brief regering; Toelichting op reikwijdte voorgenomen wetsvoorstel toezicht op informeel onderwijs en opheffingsnormen en discretionaire bevoegdheid in primair onderwijs TK 29.614 / 31.293, 172 Bevat bijlage -
12 maart 2024
brief regering; Landelijk Rapport Lokale Educatieve Agenda voor en vroegschoolse educatie TK, 725 Bevat bijlagen -
12 maart 2024
verslag schriftelijk overleg over o.a. voortgang versterking toezicht in het funderend onderwijs (Kamerstuk 31293-707) TK 31.293 / 31.289, 724 Bevat bijlage -
11 maart 2024
brief regering; Reactie op verzoek commissie over de brief over de opheffing van de Van Brienenoordschool in Rotterdam TK, 723 Bevat bijlage -
11 maart 2024
brief regering; Vervolgstappen Stichting Islamitische Scholen Amsterdam (ISA) TK, 722 Bevat bijlage -
6 maart 2024
brief regering; Conceptkerndoelen burgerschap en digitale geletterdheid TK 31.293 / 31.289, 721 Bevat bijlagen -
4 maart 2024
brief regering; Schooladvisering, doorstroomtoetsen en overgang po-vo 2024 TK 31.293 / 31.289, 720 Bevat bijlagen -
-
-
14 februari 2024
brief regering; Voorhang subsidieregelingen verbetering basisvaardigheden 2024 TK 31.293 / 31.289, 717 Bevat bijlagen -
31 januari 2024
brief regering; Reactie op brief Eckartcollege over kansenongelijkheid in het onderwijs TK 31.289 / 31.293 / 31.288, 567 Bevat bijlagen -
24 januari 2024
verslag schriftelijk overleg inzake de reactie op de petitie 'Sociale en emotionele vaardigheden in het curriculum' (Kamerstuk 31293-702) TK 31.293 / 31.289, 716 Bevat bijlage -
-
16 januari 2024
verslag van een schriftelijk overleg over o.a. de centrale aanmeldweek 2024 (Kamerstuk 31289-560) TK 31.289 / 31.293, 565 Bevat bijlage -
12 januari 2024
verslag van een schriftelijk overleg met de minister voor PVO over kansengelijkheid funderend onderwijs EK 31.293 / 31.289, D Bevat bijlage
Op 16 januari 2024 voor kennisgeving aangenomen door de Eerste Kamercommissie voor OCW. -
12 januari 2024
brief regering; Ontwikkelingen Stichting Islamitische Scholen Amsterdam TK, 714 Bevat bijlagen -
22 december 2023
brief regering; Publicatie inspectierapport Klein Amsterdam / Stichting Leren in de Tussenruimte TK, 713 Bevat bijlagen